שתי החלפות קטנות Two little swaps

הי כולם!

אני מאוד אוהבת החלפות, במיוחד החלפות קטנות. אני חברה בשתי קומונות יצירה בתפוז בהן נערכו החלפות כאלה - החלפה אחת של כרטיס השראה, ובקומונה השניה יזמתי אני החלפה בה יוכן פריט אחד בגודל מוגבל עד 15 ס"מ. 

ההחלפה הראשונה - החלפת כרטיס - נערכה על פי השראה. כלומר מנהלת הקומונה העלתה תמונה מהרשת, ואנחנו היינו צריכות לתת לה פירוש באמצעות כרטיס ברכה, ואותו לשלוח למשתתפת אחרת.

תמונת ההשראה לקוחה מכאן, והנה היא:


הנה תמונות הכרטיס שהכנתי - את כוכבי הים עיצבתי בעצמי בתוכנה גרפית והם נחתכו בעזרתה האדיבה של מכונת ה-eCraft החדשה שלי:




מאחורי הכרטיס החתמתי "עבודת יד" עם חותמת מבית "קסם שימושי":



 הכרטיס נשלח לדנה גל.

ההחלפה השניה הוגדרה כפריט אחד בגודל של עד 15X15 ס"מ. התלבטתי מה להכין, אז נעזרתי באחד מלוחות ההשראה שלי ב-Pinterest. מצאתי שם מעמד לפתקים שמאוד מצא חן בעיני (הקישור מוביל לבלוג המקור), והכנתי פריסה של המעמד (דומה - לא בדיוק אותו הדבר) וחתכתי ב-eCraft. האותיות גם נחתכו במכונה.

הנה המעמד שהכנתי:



 והנה הכרטיס הקטן שצירפתי (הברכה מטושטשת כמובן):



ההחלפה נשלחה לעדי (LEE) מנדל.


מקווה שאהבתם את העבודות - אשמח לתגובות :-)

מיכל

תגובות

  1. החלפות מקסימות!
    תתחדשי!

    השבמחק
  2. עבודות מקסימות, מיכל,בעיקר כמובן המתקן לפתקים - פשוט יפהפה! כיף לעדי!

    השבמחק
  3. תתחדשי!

    הכרטיס משגע והמעמד לפתקים נהדר.

    השבמחק
  4. יפהפה-ים
    שני הפריטים עשו לי וואוו

    השבמחק
  5. יופי של כרטיס, והמעמד - משגע!!
    אהבתי מאוד!!
    יומנעים מיכלוש :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Thank you for your comment!

רשומות פופולריות