אתגר #1 באתר 'סקראפ' - העבודות המשתתפות עלו לאוויר!!

הי,

אני שמחה לספר לכם שהעבודות לאתגר מספר 1 באתר 'סקראפ' www.scrap.co.il עלו לאוויר, ואני ממליצה בחום ללכת להציץ בקישור http://www.scrap.co.il/100,441-15622010.aspx. אני גם בטוחה שהיוצרות ישמחו לקרוא את התגובות שלכם לעבודות שלהן - ניתן להוסיף תגובות לכל עבודה בנפרד.

אני מודה ליוצרות ששלחו עבודות על ההיענות היפה לאתגר הראשון שלנו, וגם לאלו שרצו ולא הספיקו על התמיכה והרצון.


For the English readers:
I have a new website: www.scrap.co.il - for the scrapbooking community in Israel.
Today I published the projects for the first challenge (already closed on Wednesday Feb 2nd), on this link http://www.scrap.co.il/100,441-15622010.aspx.
I wanted to thank the ones who participated.
You are welcome to enter the site and see the pictures.

Thank you all תודה לכולם
מיכל Michal

תגובות

  1. לצערי לא הספקתי
    אבל אני אשמח כמובן להשתתף בפעם הבאה...
    הולכת להציץ בקישור

    המשך שבת נעימה לכם ♥

    tamika14

    השבמחק
  2. כ"כ רציתי.... אבל הזמן טס לי יותר מדי מהר.
    נשיקות מיכלי.
    ליאור

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Thank you for your comment!

רשומות פופולריות