A guest book for a very special birthday party


Hi,
I want to share with you a special project I made last month.
We celebrated my mother-in-law her 60th birthday with a very big party with about 150 guests (family, and friends from all periods of time). This kind of party needed a guest book, and I got this special task.


הי,
אני רוצה לשתף אתכם בפרוייקט מיוחד שהכנתי בחודש שעבר
חגגנו לחמותי יום הולדת 60 במסיבה גדולה מאוד שאליה הוזמנו כ-150 אורחים (משפחה, וחברים מכל הזמנים). מסיבה שכזו חייבה ספר אורחים ואני קיבלתי על עצמי את המשימה המיוחדת הזו

 I wanted to use the idea I used for my brother's wedding guest book – a D-ring album with designed pages, and notes that the guests can write their greetings on. After the party I attached the notes to the pages randomly. This way we got a very organized guest book.


רציתי להשתמש באותו הרעיון בו השתמשתי לספר האורחים בחתונת אחי – אלבום טבעות עם דפים מעוצבים ופתקים עליהם האורחים יכתבו את הברכות. לאחר המסיבה הדבקתי את הפתקים לדפים בסדר רנדומלי. בצורה הזו מתקבל ספר אורחים מסודר מאוד

 Here you can see the results - these are only some of the pages:

ולהלן התוצאה - אלו רק חלק מהדפים

Front cover הכריכה










The next page is special - some of the notes were double-sided, so I laminated them and attached them between two cardstocks with windows I made.

הדף הבא הוא מיוחד - חלק מהפתקים נכתבו משני הצדדים. אז ניילנתי אותם והדבקתי בין שני קארדסטוקים עם חלונות שהכנתי

 


(The notes were blurred because they are very personal הפתקים טושטשו מכיוון שהם מאוד אישיים)


Let me know what you think
ספרו לי מה את חושבים 

Michal מיכל

תגובות

  1. איזה רעיון יפה של החלונות לפתקים הדו"צ
    אני מאמינה שבכוונה שמרת על מראה נקי מלבד הכריכה
    ממש יפה בוגר ומחייב

    השבמחק
  2. מקסים! אלגנטי! נקי כמו שאני אוהבת.
    ואם מותר לי הערה קטנה(לא כועסת נכון?) הייתי מוסיפה קצת צבע. סרטים גם בכיוון של אדום מנוקד, בורדו מנוקד.. וכל האפשרויות שמתאימות לדפים החומים. ממש ממש מקסים!
    אוהבת
    ליאור

    השבמחק
  3. טוב אז אני אומר לך מה אני חושבת..

    קודם כל הכריכה מדהימה- שזה הפנים או "הכניסה" לאלבום

    הדפים מבפנים יפהפיים- נקיים, אלגנטיים המתאימים לאישה בגיל 60

    הגוונים החומים- תמיד משרים אוירה נעימה שאף פעם לא נמאס להסתכל.

    החלונות שהוספת- נפלאים ורעיון מצויין לשמור משהו שהוא דו צדדי

    אני לא הייתי מוסיפה כלום חוץ מדבר אחד.

    WAIT

    WAIT

    WAIT

    מחיאות כפיים ענקיות

    נשיקות
    מאילנית

    השבמחק
  4. רעיון מקסים ואלבום מקסים. הרגשה מאוד עשירה ו-וינטג'ית.
    אני מצטרפת להערה על הצבע - אני חושבת שהייתי משתמשת בפתקים בצבעים שונים (אבל עדינים - תכלת, צהבהב, כאלה).
    גם בלי לקרוא את הפתקים ברור לי שזה אלבום מאוד מרגש ומזכרת נהדרת מהאירוע ומהמאורע.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Thank you for your comment!

רשומות פופולריות